2011. március 29., kedd

Kecskesajt köntösben

Nem haltam meg, csak költözik a konyhám. :) Persze így is főzők, csak valami mindig hiányzik ahhoz, hogy a végeredmény felkerüljön ide. Többnyire, a fotózáshoz szükséges kellékek egy része nincs ott, ahol én vagyok, vagy csak nem találom. ;) Persze, az sem segít, hogy közben fogyókúrázunk és amiket eszünk, már megtalálhatóak az oldalon (diéta). A hétvégéről maradt 1 db réteslapom, ennek köszönhető ez a kis batyu, amit salátával fogunk megenni. :)



Hozzávalók: 15 dkg kecskesajt, 1 db réteslap, olíva olaj

Elkészítés: A kecskesajtot 1,5 cm vastagságú szeletekre vágom és  két réteg, olíva olajjal megkent réterslapba csomagolom.  Kívülről is megkenem olajjal, majd 180 fokos sütőben pirosra sütöm.

Megjegyzés: Féltem, hogy a kiálló részek megégnem, ezért készítettem alufóliából két kis sapkát és rátettem a tetejükre. :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts with Thumbnails