2011. december 20., kedd

A karácsonyi madár, avagy a „városi lány” konyhakész kacsájának „mészárlása”

Nem tartom magam finnyásnak hús ügyben, de ez a háztól rendelt egyben kacsamadár egy picit megviselt. Most már tudok rajta nevetni, de akkor érdemes lett volna lefotózni az arcomat. :D

Csütörtök reggel megérkezett a kacsás autó a cég elé, és mindenki magához vette az 5-6 kilós páráját. Az enyém már csak az iroda ablakában kapott menedéket, mert a hűtőn már kint volt a MEGTELT tábla. J Akik ismernek nem fognak meglepődni, hogy természetesen aznap az ablakban éjszakázott, mert simán elmentem nélküle. Pénteken kiírtam magamnak egy cetlire KACSA!!! Miután a rendelésemmel bekerültem a cég „máj méret” versenyébe, amint hazaértem nekiláttam! Kihúztam a madarat a zacsiból és …… jaaaaj ne már!
Volt neki feje, szeme…… Sopánkodtam egy jó 10 percig, ( hosszan gondoltam Réka barátnőmre, aki évekkel ez előtt még egy csirkemell filétől is rosszul lett) majd gyorsan megszabadultam a nem kívánt testrésztől. Jó, ezen is túl vagyok, lássuk a máját! Aham….. belenéztem a hátsó nyílásba és újra, jaaaaj….. volt ott háj, meg zúza még „beépülve”, húúúú! 



Hamar rájöttem, hogy ezen a fartájon nem tudok hozzájutni az értékes alkatrészhez (egy darabban), ezért a legjobb ötletem az volt, hogy felvágom a hátát. És megint, jaaaaaaaj…… csövecske, tüdőcske, hártyák jobbról, balról, áááááá !!! ;( Újabb 10 perc "mi'csináljak" után, felszívtam magam és úgy döntöttem, nincs fájdalom! Belenyúltam könyékig és kivettem mindent. Kb. úgy festhettem, mint egy első áldozatos, darabolós gyilkos. És mikor már azt hittem vége, megláttam a májban az epét! Kivágjam? Hol vágjam? Kidurran? Végül sikerült kinyisszantanom pukkadás nélkül! Ekkor lépett be az én Drágám és csak annyit kérdezett: MI történt!? Semmi, csak „előkészítettem a kacsát”… Madárkámat kimostam, lemostam és befektettem a fagyasztóba.

Jövőre nem csinyázom!! J

PS: Elnézést kérek mindenkitől, akinek ez egy teljesen hétköznapi dolog. Lehet, hogy ciki, de én így éltem meg.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts with Thumbnails