2011. május 26., csütörtök

"Vékony kabátos" csirke saláta pirított magokkal

 Az első kabát réteget már régen elvesztettük, mert tavaly Nigella egyik műsorában láttam, hogy a rántott hús készítéséhez nem használ lisztet. Kipróbáltam és nyugodtan mondhatom, semmit nem veszít az élvezeti értékéből. :) Aztán a múlt héten, tengeri herkentyűs receptekről beszélgettünk a kolléganőimmel és Sandra mesélte, hogy az egyik ismerősük (olasz szakács) a rákocskákat pici citromba, majd közvetlenül a parmezános morzsába forgatja és úgy süti ki. Nekem csirkemellem volt otthon, de minden áron ki akartam próbálni! Mondhatom, nagy sikere volt! :) 


Hozzávalók (2 személyre): 1 db csirkemell filé, zsemlemorzsa,  2 marék madár saláta, 10-15 szem koktél paradicsom, 1 marék mag keverék, 1/2 citrom, 1dl olaj a sütéshez
A vinaigrette öntethez: 3 ek olaj, 2 ek fehérborecet, 1 kiskanál mustár, csipet só, friss őrölt bors

Elkészítés: A csirkemellet csíkokra vágom, sózom, a citrom levével meglocsolom és zsemlemorzsába forgatom. Kevés olajon pirosra sütöm, közben egy másik serpenyőben megpirítom a magokat. Elkészítem a vinaigrette öntetet: az ecetet a sóval, a mustárral és a borssal simára keverem,  az olajat vékony sugárban adagolva, keverem hozzá. A tányérra helyezek 1 marék salátát, ráteszem a félbe vágott koktél paradicsomokat, meglocsolom az öntettel, rászórom a magokat, végül a csirke csíkokat a tetejére halmozom.






Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts with Thumbnails