2010. november 4., csütörtök

Muffin, vagy inkább kakaós bögrés?

Pár éve kaptam egy muffinos könyvet, sosem csináltam meg belőle egyet sem, több okból. Egyrészt mert oda van írva minden recept végére, hogy 1 darabban hány kalória van, másrészt nekem úgy tűnik minden muffin egy bögrés, csak az a kérdés milyen alapanyagok vannak otthon, illetve mihez van éppen kedvünk. Ez egy sima kakaós, mert eredetileg egy szép ragadós karamell ruhát szerettem volna neki, de arról inkább nem beszélek, mert cseppet sem olyan lett, mint amilyet szerettem volna. ;)


Hozzávalók: 2 bögre -3 ek liszt (a bögrés aranyszabály szerint), 3 ek jó minőségű kakaó por, 1 csomag vaníliás cukor, 3/4 zacskó sütőpor, 1 bögre porcukor, 1 bögre olaj, 1 doboz kefír, vagy joghurt, 2 egész tojás 

Elkészítés: A lisztet és kakaót a sütőporral elkeverem, majd elsőnek az olajat adom hozzá, hogy az összes liszt szemecske beolajozódjon.  Ezután már az összes hozzávalót egyszerre rakom bele és robot géppel jól összekeverem. Az így kapott masszát, papír kapcával kibélelt muffin tepsibe öntöm és közepes hőfokon 30-35 perc alatt készre sütöm.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts with Thumbnails